piątek, 29 listopada 2013

Jak dotrzeć na Igraszki Kosmetyczne do Gold Water Blue?

... czyli Kuna pokaże Wam co i jak!

Ponownie wybrałam się z aparatem (ale bez towarzystwa TeŻeta...), aby pokazać jak najłatwiej dotrzeć na najnowsze Igraszki Kosmetyczne. Można? Można. Da się? Da się. Tym razem przygód palca nie będzie, ale będą strzałeczki :3

Aby dotrzeć do budynku firmy Gold Water Blue przy ul. Przyce 18, najłatwiej będzie Wam dojechać do przystanku FORT WOLA. O tym jak dojechać napiszę później. Teraz jednak instrukcja, jak z przystanku dojść na miejsce. Droga nie jest długa (google maps mówi, że jakieś 7 minut) i właściwie jest dosyć prosta, więc wierzę, że z moimi instrukcjami dacie radę bez problemu!

1. Wysiadacie na przystanku FORT WOLA (obviously...)


Ja jechałam autobusem, dlatego tak to wygląda. Z boku zobaczycie takie cudo.


Idąc kilka kroków w przód sprawa wygląda następująco


2. Idźcie tak troszkę we wskazanym kierunku (Fort Wola po Waszej lewej stronie), w stronę przejścia dla pieszych.



3. Jak dotrzecie do przejścia to, uwaga, musicie przez nie przejść :P


Kolejne zdjęcie poglądowe - co widać z Waszego prawego boku, przy takim ustawieniu.


4. Jak przejdziecie przez przejście, musicie skierować się w prawą stronę


5. Idziecie tak trochę, aż dojdziecie do skrętu w lewo, w ul. Studzienną.



6. Jak zapewne się domyślacie - skręcacie w lewo i idziecie sobie zadowoleni prosto.


Radzę przejść to mini przejście dla pieszych przy skręcie w ul. Studzienną, bo po drugiej stronie jest chodnik...

7. Znów dochodzicie do rozstaju dróg i skręcacie w lewo w Jana Kazimierza.



8. I znów idziemy sobie chwilkę przez Jana Kazimierza...


9. Aż po raz enty, po prawej stronie, znajdziecie zakręt. Tym razem będzie malutki.

... PRAWO!

Na tym zdjęciu, prezentuję swój totalny fail w wyznaczeniu lewej i prawej strony. A myślałam, że jestem niezła w te klocki. Życie...

10. Idziemy w zakręt w PRAWO. 


Taka mała uliczka. Nie ma tam żadnych innych zakrętów, więc luzik. Generalnie to obok budowy jakiegoś bloku/biurowca.

11. I tak dalej idziemy sobie kawałeczek prosto...


12. Aż docieramy do rozstaju dróg, bardzo wymownego znaku, a po lewej stronie jawić się będzie... 




... GOLD WATER BLUE!

YAY! JESTEŚCIE NA MIEJSCU! 

Ja z góry przesyłam uścisk prezesa i takie tam. Dobra robota!

Wiem, że po tych zdjęciach, może wydawać się to skomplikowane, dlatego pokażę Wam mapkę poglądową.


Tak prezentuje się nasza wędrówka - bez przechodzenia po pasach od przystanku. Ja nawet dałam radę, chociaż w Warszawie potrafię się zgubić.

A teraz pora, na dodatkowe porady...

JAK DOJECHAĆ SAMOCHODEM?
A co to jest samochód?

JAK DOJECHAĆ KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ?
Tramwaje: 8, 10, 26
Autobusy: 105, 129, 184

Tramwaje 8 oraz 10 jadą z Dworca Centralnego. Tramwaj 26 odjeżdża z Metra Ratusz Arsenał.
Z centrum łatwo jest jeszcze dojechać autobusem 105 z przystanku KRÓLEWSKA, który jest obok stacji metra Świętokrzyska.

Trudno mi dać jakiekolwiek inne porady w tym względzie, bo choć to nic trudnego, to wyrażenie tego zdjęciami zajęłoby mi cały dzień (a co najmniej pół!). Polecam Wam stare dobre porzekadło: "Koniec języka za przewodnika".

Jako nowego najlepszego przyjaciela polecam aplikację Jak Dojadę na komórki. Dla mnie jest to wybawienie, kiedy poruszam się po nieznanych obszarach Warszawy.

TANIA FIRMA TAKSÓWKARSKA: 
ECO TAXI 22 644 22 22

Ja wierzę, że dacie radę i do zobaczenia na miejscu!
PEACE!

Kuna Domowa w imieniu...

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. punktujesz, gratisa chcesz zdobyć, wiecznie w necie siedzisz o kazdej porze dnia i nocy nie masz chyba nic innego do roboty

      Usuń
    2. Zabrzmiało jak uliczny rap.:-)

      Usuń
    3. bo anonim wyżej ma rację, gdzie człowiek nie wchodzi tam pierwszy koment jest starosty, baa , żeby jeszcze wnosiły coś do treści postu, to ok, ale raczej o to trudno:(

      Usuń
  2. Kuna poszalałaś :)
    po cichu zazdroszczę :) i jeżeli będę systematyczna to na trzecie igraszki się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz żałuję, że mnie nie będzie, ale może następnym razem się poszczęści:) Udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  4. The style that you write make it very comfortable to read. And the theme you use, wow. That is a really good combination. And I am wondering what is the name of the template you use?
    jeux de foot 2016

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zrobiony post ;))
    gratuluje pomysłowości ;)
    dzięki temu na pewno nie jedna osoba by się nie zgubiła ;)

    OdpowiedzUsuń