piątek, 26 lipca 2013

PoIgraszkowy Końkurs!

Czyli tyyyyle dobroci do zgarnięcia :)

Wiemy, że wiele z Was chciało być z nami na Igraszkach. Niestety ograniczenia lokalowe i wcześniej przyjęte założenia kazały nam się zmieścić w określonej liczbie osób. W związku z tym, że nasi Sponsorzy są prawdziwymi fanami blogosfery, postanowili ufundować po jednym dodatkowym zestawie na specjalny konkurs dla tych, którym nie udało się dotrzeć na Wakacyjne Igraszki Kosmetyczne. Co Wy na to?




















Jeszcze słowem wyjaśnienia: standardowo, by wziąć udział w rozdaniu, należy być publicznym obserwatorem bloga Igraszki Kosmetyczne. Dodatkowe szanse możecie zyskać poprzez polubienie naszego FP etc. Wszelkie informacje regulaminowe znajdują się w poniższym formularzu, który ułatwi Wam wzięcie udziału w zabawie:

a Rafflecopter giveaway


Poniżej baner do pobrania:


Zapraszamy do zabawy :)


239 komentarzy:

  1. "na bogato" to mało powiedziane! :D
    udostępniam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. formularz mi nie działa;/
    a ja chcę no chcę - Klau:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hohoho! Ale prezentów! :-)

    Mnie się nie udało dotrzeć, a raczej zrezygnowałam, bo miałam być na wyjeździe, a w efekcie nie byłam ani tam, ani tam. ;-)

    No, ale sama zrezygnowałam, więc nie walczę o nagrodę, za to życzę powodzenia Wam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega! Sponsorzy są hojni:) Mnie wystarczą od dwóch;) Próbuję...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna paka, palce same zakrzywiają się w grabki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konkurs :) Wysłałam zgłoszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite nagrody, więc się zgłaszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie właśnie wysłane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ile dobroci :) może tym razem mi się poszczęści:) również biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłoszenie wysłane :)
    pozdrawiam
    MM

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny konkurs super nagrody

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zgłaszam :)))
    Ależ mam chrapkę na zestaw Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie bardzo wiem, jak wysłać to zgłoszenie ;/ Jak już wypełniłam te pola, które zrealizowałam, to gdzieś mam to jakoś potwierdzić czy coś, żeby wysłać zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki wpisałaś adres email?
      sprawdzimy :)

      (nie, trzeba tylko kliknąć enter po wpisaniu informacji)

      Usuń
  14. Niesamowite rozdanie brakuje tylko jeszcze słoika w, którym znajdowała by się odrobina atmosfery sprzyjającej Wam podczas spotkania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzechem byłoby się nie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny konkurs! Biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszenie wysłałam, co mogłam zrobiła, nie wszystko, bo nie mam bloga :) Czekam na wyniki rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłam ale nie wiem czy dobrze, nagrody super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobione:) Cóż za fantastyczne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłosiłam się.
    A poza konkursem muszę napisać, że masz świetny szablon bloga. Po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten formularz wysyła się sam, czy jak:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki wpisałaś adres email?
      sprawdzimy :)

      (zapisują się wyniki automatycznie)

      Usuń
    2. zyskowa@buziaczek.pl

      i nie wiem czy nie wypełniłam źle, bo zaznaczyłam wszystkie opcje, choć ich nie spełniam;/ linków nie podawałam, więc mam nadzieję, że nie będzie z tym problemu

      Usuń
  23. Ech marzenie, pewnie będzie duża konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, ale prezentów, mam nadzieję, że moje zgłoszenie dotarło ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzięłam udział i dołączam do grona czytelników na stałe :) Nie prowadzę bloga, ale moje konto nie jest rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam za siebie kciuki :P

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłoosiłam się ;))
    teraz pora wyczekiwać wyników; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że zgłoszenia poszło.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wysłane,dziekuje za mozliwość wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie na bogato :) Niesamowita nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  31. O wow! Można tym obdzielić wiele osób :)
    Zgłoszenie poszło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie wiem czy prawidłowo wysłało moje zgłoszenie w przypadku tych formularzy. Mam nadzieję, że tak.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. No zgłoszenie poszło! :) Teraz tylko liczyć na uśmiech szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wysłałam (mam nadzieję, że dotarło, bo nie wiem, czy to się jakoś potwierdza dodatkowo). Blog mi się spodobał, więc postaram się zaglądać tu częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas, choć nasz blog dotyczy całkiem odmiennej tematyki... ;)
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gotowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny konkurs:) ale nie wiem czy się udało, pierwszy raz mam do czynienia z tym szablonem i nie wiem czy dobrze wszystko zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wysłane,świetne nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również wypełniłam, tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłam i czy wysłałam we właściwy sposób. To również był mój debiut.

    OdpowiedzUsuń
  41. Poszło!:) Znakomite nagrody;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłosiłam się, ale cudowne nagrody, świetnie że któraś z nas będzie mogła doświadczyć po trosze tego co nasze kochane blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zglosilam sie mam nadzieje ze wszystko zrobilam dobrze
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja tez przekazuje info dalej!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze nieźle! Biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. nie wiem, czy nie pokręciłam czegoś w formularzu, bo zacinał na każdym kroku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow ile kosmetyków, aż mi się oczy zaświeciły :D Wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super kosmetyki może się uda ktoryś zestaw mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie samowite :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kurcze...chyba nie chce się wysłać ;(

    OdpowiedzUsuń
  51. mama nadzieję że poszło bo nagrody są super;)

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja nie podawałam żadnego meila w tym formularzu:D
    na wszelki wypadek podaję tu:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. ok poszło mam nadzieje, że wszystko ok:D

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam.Wszystko wypełnione,mam nadzieję że dobrze:)
    P.s mój mail na wszelki wypadek(renia114@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo skomplikowane. Nie wiedziałam, co gdzie w końcu ma być. Post na mojej tablicy, a potem udostępnienie na fb , jakaś ścieżka (??) :(
    Widziałam, że w celu sprawdzenia, czy poprawnie poszło, pytacie o mail, a ja nigdzie nie wpisywałam maila, bo i gdzie to miałoby być ?
    A w dodatku nie moge pod swoim nazwiskiem dodać komentarza :( a łączyłam sie przez FB

    Jolanta Warszawska
    jolanta_warszawska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu,

      podejrzewamy, że nie posiadasz bloga, stąd trochę zamieszania.
      Obowiązkowe jest zaobserowawnie bloga. Kolejne punkty w losowaniu uzyskuje się poprzez:
      1. Polubienie naszego profilu na FB
      2. Udostępnienie naszego banera na pasku bocznym swojego bloga
      3. Napisanie oddzielnego posta na blogu (o rozdaniu)
      4. Udostępnienie informacji na FB

      Gdy logowałaś się do rozdania, musiałaś podać email (jeśli łączyłaś się przez FB, system automatycznie pobiera Twój adres email z FB) - w ten sposób system weryfikuje poprawność wprowadzonych danych.

      Usuń
    2. Przepraszam,

      Jolu :)
      Nie wiem czemu, ale przeczytałam Joanna :)

      Pozdrawiam,
      Smyk

      Usuń
    3. :) Nic nie szkodzi
      Gorzej, że teraz to już nie wiem, czy skoro nie posiadam bloga to mam możliwość wziąć udział w rozdaniu, czy nie :)
      Pewnie to drugie ? a może jednak...
      pozdrawiam :)

      J.W.

      Usuń
  56. zrobione, oprócz punktów o blogu, ponieważ bloga nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Troszkę późno,'bo w dzień zakończenia, ale wypełniłam formularz. Należy jakoś to wszystko wysłać? Mi się niestety taki przycisk nie wyświetla, stąd pytanie. Czy należy jedynie wypełnić i się to automatycznie wysyła?

    OdpowiedzUsuń
  58. Aż miło patrzeć na takie bogate konkursy! Nawet jeśli się w nich nie wygrywa :-)
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  59. coś czuję że zgłoszeń będzie całe mnóstwo, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  60. poszło... a na grody to jak wszystkie prezenty gwiazdkowe razem wzięte :) heh :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jakie cudownosci *.* Zgłoszenie poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudownie.... może się załapię; zgłoszenie wysłane, czeka na gwiazdkę...;))

    OdpowiedzUsuń
  63. Szkoda, że nie mogłam być na spotkaniu, ale urlop jednak wygrał:) Dzięki natomiast za zaproszenie. Może i wygrać się uda...Wzięłam udział:)

    OdpowiedzUsuń
  64. jak wysłać zgłoszenie? Bo niestety nie pojawia mi się żaden przycisk. A do tego mam zaznaczone punkty, których nie zrobiłam i nie wiem jak je odznaczyć:(
    mój e-mail: zyskowa@buziaczek.pl proszę o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kurcze nie wiem czy wysłałam, jakoś się zakręciłam ...
    A nagrody świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale mega fajne rozdanie - na bogato!! ;) :)
    zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Także się zgłaszam ;) Boskie nagrody *_*

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłoszenie poszło:) Ale się zdjęć nacykałaś, naprawdę całe mnóstwo dobroci:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. O ja *.*
    Mam nadzieję, ze udało mi się poprawnie wysłać formularz.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Miejmy nadzieję, że wszystko poszło dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja tam byłabym szczęśliwa za samo Pat&Rub :)

    Nie wiem czy poszło, bo nie wszystkie dodatkowe warunki spełniłam... Mój mail to mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  73. mysle,ze zgloszenie poszlo :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Chyba poszlo :) trzymam kciuki za was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  75. i wyrażenie TYLE WYGRAĆ nabrało nowego sensu :D O ja marzenie wygrać to wszystko ...:)))))

    OdpowiedzUsuń
  76. takie cudowności ale to jak 6 w Totka ;D a ze lubie grac to biore udział :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisałam się i ja :D tylko nie wiem czy dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  78. Nagrody są po prostu wspaniałe! o.o Nie wiem tylko czy dobrze wszystko wypełniłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  79. Wow, fajnie to i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ZROBIONE TERAZ TRZYMAMY KCIUKI :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ogromne rozdanie, gotowe! A teraz trzymam kciuki żeby mi się wreszcie poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  82. troszkę nie ogarniam tego formularzu, więc mam takie pytanie :) czy mogłabyś sprawdzić, czy się wysłało? e-mail to pink.glasses.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emm właśnie ja też nie za bardzo ogarniam, prosiłabym o sprawdzenie :). Email marthe960@gmail.com .


      Pozdrawiam,
      Marswi.

      Usuń
  83. jakoś tam się zalogowałam, dałam radę hihi:):)

    OdpowiedzUsuń
  84. Informacyjnie przychodzę :)

    Zgłosiłam się już jakiś czas temu jako Kraina testów ...
    teraz nastąpiła zmiana, nadałam sobie nowy nick i obserwuję jako Darin

    Czy powinnam zgłosić się ponownie ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Mmm ale fajnie by było wygrać tyle wspaniałości - zapisuję się, ale nie posiadam FB :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. wysłane :D

    widzę tu kosmetyki, których bardzo potrzebują moje włosy jak i paznokcie :( cierpię na łysienie plackowate od dokładnie 2 lat :( mam dopiero 17 lat i ogromny łysy placek z tyłu głowy, grzywka mi nie potrafi odrosnąć i to mnie boli :( dermatolog powiedziała że kosmetyki green pharmacy były by dla mnie i moich włosów idealne jednak nie są u mnie nigdzie dostępne. tak samo kosmetyki eveline. do miasta mam 10 km jednak tak również nigdzie ich nie ma. przez te włosy nie czuję się dobrze a ludzie mnie wyśmiewają..

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie wiem czy dobrze wypełniłam ten formularz :( Udostępniłam na fb, ale czym ta ścieżka jest to już niestety nie wiedziałam. Byłabym wdzięczna za sprawdzenie czy wszystko jest w porządku: cupofteamaybe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłoszenie wysłane, mam nadzieję, że choć trochę mi się poszczęści. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem pod wrażeniem formularza, który zastosowałyście do rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  90. Chyba wysłane, mam nadzieję że się wysłało :)

    OdpowiedzUsuń
  91. mam nadzieję, że zgłoszenie poszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Zrobione :)
    Gdy to czytałam mówiłam gdybym wygrała to skakałabym aż do sufitu a mama oglądając monitor mówi, ze lepiej gdybym nie wygrała bo by sie w suficie dziura zrobiła a gdybym wyszła na dwór przy skoku mogłabym złamać nogę. Oj ta moja kochana mama a ja dalej w sb wierzę

    OdpowiedzUsuń
  93. Poszło :)

    PS. Wiem, że mam marne szanse na wygranie (ale jednak zawsze jakieś są) dlatego mam prośbę. Z tego względu, że od 7 do 14 września nie będzie mnie w Polsce i nie będę miała dostępu do internetu więc jeśli w tym czasie byłyby wyniki a wygrałabym to proszę zaczekaj na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. wow suuper nagrody:D zgloszenie poszlo:D

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się ;)
    Fb: Amelia JA
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
    e-mail: karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. To jeszcze raz ja!
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłosiłam się i mam nadzieje, że dobrze to zrobiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja tez sie zglosiłam, nie lubie takich formularzy, bo nie widze, czy wszystko jest poprawnie zapisane, ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  100. nie mam pojęcia czy się wysłało, oby tak ;d

    OdpowiedzUsuń
  101. na bogato? to słowo nie jest odpowiednie ; ) szkoda mi, że przegapiłam taki event, ale za późno się obudziłam ;]
    zgłosiłam się, ale nie wiem, czy poszło.

    OdpowiedzUsuń
  102. Chyba poszło - mogłoby być jakieś potwierdzenie wysłania formularza, jednak gdy jest "DONE" to chyba wszystko w porządku :)

    Przyznam, że męczyłam się z godzinę z tym zgłoszeniem - w świecie blogów dopiero raczkuję.

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie wiem czy poszło ;< Można to jakoś sprawdzić ? Wpisałam mail : justynaa.justynaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłosiłam się, choć w swoje szczęście nie wierzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie wiem,czy nie namieszałam z tym formularzem.Tak na wszelki wypadek podaję mail: anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Oj paka faktycznie duża :).

    Zgłoszenie wysłałam i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  107. o mamuniuuu !!!!
    nawet nie śnię o wygranej, ale spróbować trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  108. wow, naprawdę imponujące nagrody! :D
    zgłoszenie wypełniłam, potem wystarczy się po prostu wylogować? :) proszę o sprawdzenie: careaboutus26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Nie ogarniam do końca tych formularzy :P Dlatego chciałam spytać czy doszło moje zgłoszenie ?;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Mam nadzieję, że i moje zgłoszenie doszło :) Może mi się uda na dobry początek blogowania :DDD

    OdpowiedzUsuń
  111. Mam problem z tym zgłoszeniem logowalam się przez fb i nie wiem czy wysłało czy nie :-(

    OdpowiedzUsuń
  112. Pomyliłam się w formularzu, w miejscu na link do posta wstawiłam link do udostępnienia, co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posta nie napisałam, tylko udostępniłam link na Facebook'u.

      Usuń
  113. Poszło :) jeszcze na stronie bloga na fb udostępniłam dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie wiem czy poszło, bo zostawiłam tak jak jest.... nie dałam tylko do dwóch ostatnich : /
    Kliknąć mam gdzieś żeby się wysłało ? czy zostawić tak jak jest ?

    OdpowiedzUsuń
  115. chciałabym wziąć udział, ale ten formularz coś nie chce się załadować :(

    OdpowiedzUsuń
  116. Wow to dopiero jest rozdanie na wypasie :D też się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. aż brak słów, nagrody niesamowite

    zgłoszenie poszło

    mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. WOOW sporo tego :) ale ja chyba szczęścia nie mam do wygrywania :( ale spróbuję

    Obserwuje: brunetka244

    Zapraszam również na mojego bloga

    www.gosiatestuje.blogspot.com

    Opublikuje na swoim o tym konkursie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń